Продавець ORGANIZE.IN.UA розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1579 відгуків
Наложка тільки з передоплатою 100 грн на Нову пошту.

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (63) 328-26-21
+380 (66) 941-74-57
Харків, Україна
ORGANIZE.IN.UA - Органайзери для білизни, сумки, для подорожей від виробника

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1000 ₴.Замовлення відправляються Укрпоштою тільки за повної передоплати і на карту Приват. Відправка протягом 1-2 робочих днів після отримання сплати.
  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2000 ₴.Відправка товару протягом 1-2 робочих днів з моменту оплати. ****************************************** Відправлення щодня з пн по пт після 15.00. Для оптових покупців (у разі замолвення від 20 шт): доставка товарів за оптовими цінами за Ваш рахунок. !!! Усі замовлення зберігаються на відділенні Нової пошти 6 робочих днів (незалежно від того, чи було оплачено спочатку посилку або надійшла післяплата). Після цього посилка їде назад, навіть якщо вона була вже спочатку сплачена. Це обґрунтовано великою кількістю замовлень, і ми не маємо можливості вручну відстежувати всі посилки та платити потім, крім транспортних витрат, ще й за зберігання посилок. Коли надсилання приїжджає на відділення в Новій пошті вказано, до якої дати посилка буде на там. Звертайте на це увагу. Ми вважаємо, що 6 робочих днів достатньо, щоб забрати Ваше замовлення. Якщо Вам необхідно продовжити зберігання посилки, Ви можете зателефонувати нам і ми це зробимо. Якщо Ви не встигли забрати своє замовлення і бажаєте повторне відправлення, необхідно відшкодувати вартість доставки в одну сторону перед відправкою (навіть якщо Ваша посилка була вже сплачена). У нас немає можливості зробити автоповернення тільки для накладених платежів.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунок

Гарантія:

Кожна одиниця товару перевіряється перед відправкою. У разі браку на товар повернення - за рахунок компанії. Якщо клієнту просто не сподобався/не підійшов товар - за рахунок покупця.

Звертаємо Вашу увагу, що замовлення, оформлені після 14.00, відправляються на наступний день.

Також звертаємо увагу, ми приймаємо замовлення у вихідні дні згідно з графіком, вказаним на сайті, але доставок не здійснюємо ніяким способом. Усі відправки виключно з понеділка по п'ятницю.

Під час замолвення органайзерів для білизни за індивідуальними розмірами необхідно внести 100% передоплату.

Також звертаємо Вашу увагу, що ми не передзвонюємо клієнтам після одержання сплати, а займаємося пакуванням і відправкою саме Вашого замовлення. Дякую за розуміння! :)

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner